×

Registration

Profile Informations

Login Datas

or login

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Email address is required!
This email is already registered!
Password is required!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email or Password is wrong!

Retour et échange

Nous voulons que vous aimiez ce que vous avez commandé. Si quelque chose ne va pas, faites le nous savoir. Nous avons une politique de retour sans condition de 30 jours. Si vous avez des questions, veuillez nous contacter par e-mail. Tous les retours sont honorés dans les 30 jours suivant l'achat. Nous vous recommandons d'expédier votre colis avec une assurance en utilisant une méthode d'expédition traçable.

Les retours doivent être dans leur état d'origine, NON UTILISÉ, dans les 30 jours suivant l'achat. S'il vous plaît inclure la raison du retour. Les frais d'expédition d'origine ne sont pas remboursables. Utilisez une boîte de protection ou enveloppez-vous avec du papier épais. Les articles reçus non emballés ou sans la boîte d'origine seront soumis à des frais de restockage de 15%. Le remboursement sera effectué dans les dix (10) jours ouvrables après réception du colis. Les retours sont traités dans les 10 jours ouvrables suivant la réception de votre retour. Nous vous enverrons un e-mail de confirmation lorsque votre remboursement aura été émis.

FORFAITS REFUSÉS ET NON LIVRABLES

Tous les envois refusés et les colis non livrables seront facturés des frais de restockage de 30%. Les frais d'expédition ne sont pas remboursables.

POLITIQUE D'OBJETS MAUVAIS / DÉFECTUEUX

En de très rares occasions, nous commettons des erreurs sur les articles expédiés. S'il vous plaît contactez-nous quand cela se produit, UrbanOG.com le fera bien. Nous pouvons ou non exiger que l'article original nous soit renvoyé.

Nous nous réservons le droit de demander des photos du mauvais article qui vous a été envoyé. Pour tous les articles défectueux, veuillez entamer une réclamation pour dommages en nous contactant et en envoyant des photos claires du mauvais article / défectueux et une copie de la facture originale. Le remboursement sera effectué dans les dix (10) jours ouvrables après réception du colis.


4. Size problem
Steps:Email our Customer Service → Upload your product picture/video and describe the problem → Customer Service confirms → Choose your solution plan
Claim period: Within 14 days from the date you received the item.
Customer Service response time: within 24 hours

Solution plan:
Plan A: The size does not match what you ordered. You will receive a full refund or can choose to receive the product with the right size for free.
Plan B :The size matches what you ordered, but it does not fit. The size of each item may have an inaccuracy of about 2cm/1 inch due to hand measurements. 
- If the size difference is less than 2cm/1 inch, you can contact us and apply for a return. You are responsible for all shipping costs incurred.
- If the size is more than 2cm/1 inch different, we will cover all shipping costs.

5. Color problem
The precise color of each item may vary depending on your computer screen settings, the background, and the lighting conditions. Slight mismatches between the color of your item, and the color shown on your computer screen may not mean that the item is the wrong color.
However, if you feel that you have received an item that is the wrong color, you can follow the same procedure described in section 3.

Policy Exclusions
Goods are not covered by our 14-day return or refund policy if:
A. The product serial number and product was not distributed by islesdestel.fr;
B. Goods have been worn and damaged, stretched or contaminated.
C. Goods were damaged or worn out by improper use.
D. Goods are returned without included accessories.
E. Goods are stored or exposed to extreme environments;
F. Unauthorized repair, misuse, negligence, abuse, accident, alteration or improper installation;
G. Partial goods of a complete sets are be returned;
H. The claim is made more than 14 days after you received the goods.